Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Προσευχή...

Θεέ μου, κοντεύει 3! Ξημέρωσε ήδη η άλλη μέρα! Πρέπει να ξυπνήσω πρωί! Έχω πολλές δουλειές να κάνω και θέλω να προλάβω, τόσα πράγματα!...

Θεέ μου, εσύ που δεν φαίνεσαι πουθενά, που ξέρω όμως ότι Υπάρχεις κι ότι μ' Ακούς, "Σ' ευχαριστώ" για ότι μου χάρισες! Την ζωή, την οικογένεια, την υγεία, αυτό εδώ το "μαραφέτι" που γράφω με τις ώρες και με φέρνει τόσο κοντά στον κόσμο... για όλα!

Δως μου δύναμη Θεέ, ν' αντέχω, κι αν μπορείς, κράτα μου σώας τα φρένας, γερό το δεξί μου χέρι (από παιδί στο ζητούσα αυτό) και δώσε μου λίγη παραπάνω ζωή, να προλάβω πράγματα που ποτέ μου δεν φαντάστηκα πως μπορώ και θέλω να κάνω!

Έχε όλον τον κόσμο καλά, απάλυνε τον πόνο μερικών και δώσε φώτηση και Υγεία στα παιδιά ΟΛΟΥ του κόσμου, στα γερόντια... και σε ΟΛΟΝ τον κόσμο!

Σ' ευχαριστώ, Θεέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: