Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Κεραυνός - κεραυνοί

Το μήνυμα στο κινητό, έλεγε:

"Από: Αργύρης
ΚΑΠΟΥΤ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ"

Τηλεφώνησα και έμαθα. Χθες στην Ζαγορά Πηλίου έπεσαν πολλοί κεραυνοί, οι οποίοι τα ισοπέδωσαν όλα! Κάηκαν υπολογιστές, ηλεκτρικές συσκευές, εγκαταστάσεις... και δεν συμμαζεύεται! Μεγάλη η ζημιά.
Το αγαπημένο μου χωριό, για άλλη μια φορά πληγώθηκε.
Με πονάει...
Είπα στον Αργύρη "να διεκδικήσουν..." και μου είπε: "Τι μου λες, τώρα; Κάνε κανένα έρανο εκεί, να πάρω καινούργιο υπολογιστή..."
Γελάσαμε...
Γελάσαμε;
"Είχαμε και στα νειάτα μας; Θα συνηθίσουμε...
Κι όμως, το χέρι πάει εκεί, στο κουμπί συνέχεια, κι ας ξέρω ότι δεν θα ξανανάψει..."

Αχ, ρε Αργύρη! Με τον καιρό δεν μπορούμε να τα βάλουμε. Με τους ανθρώπους όμως...
Μήπως στην περιοχή μας χρειάζονται πιο πολλά αλεξικέραυνα; Και ποιοί είναι υπέθυνοι γι' αυτό;
Κουράγιο, Αργύρη! Έρχομαι εγώ και θα σου δανείσω τον δικό μου κι ας είναι σαράβαλο!
Όπως τα είπαμε:
"Είχαμε και στο χωριό μας;"

Δεν υπάρχουν σχόλια: