Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Από Φεισμπουκ

ΚΛΟΠΗ ΚΩΔΙΚΟΥ και οι ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ!

Χθες στις 10:30 π.μ.
Γράφω σήμερα αυτή τη σημείωση, για ενημερώσω τους φίλους μου, για το τι ακριβώς συμβαίνει με την υποκλοπή προσωπικών μου δεδομένων στο διαδίκτυο.Στις 26 Μαϊου παρουσιάστηκαν τα πρώτα συμπτώματα της ενέργειας του υποκλοπέα.Δηλαδή, αδυναμία πρόσβασης στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο στο: giagkosan@hotmail.com.Στη συνέχεια η αδυναμία πρόσβασης επεκτάθηκε στο facebook. Είναι φανερό, πως ο υποκλοπέας, αφού έκαμε δικό του το εμαίηλ, προχώρησε στην άλωση της σελίδας μου στο facebook , αφού αυτό το εμαίηλ χρησιμοποιήθηκε κατά την εγγραφή μου στο facebook.Μετά έβαλε χέρι και στους υπόλοιπους λογαριασμούς μου.Θα έχετε παρατηρήσει πως όταν κάνετε ¨ΕΙΣΟΔΟ¨ σε κάποιο λογαριασμό, κάτω από τα στοιχεία που σας ζητούνται, υπάρχει η φράση: Μήπως ξεχάσατε τον κωδικό σας;Αν πατήσετε εκεί, συνήθως υπάρχουν δυο επιλογές: Ή να σας στείλουν νέο κωδικό σε ένα εναλλακτικό εμαίηλ που δώσατε όταν φτιάξατε τον λογαριασμό, ή να ακολουθήσετε τη διαδικασία απάντησης σε μυστικές ερωτήσεις και άλλα προσωπικά δεδομένα π.χ. γενέθλια κλπ.Αφού ο υποκλοπέας είχε το εμαίηλ μου: giagkosan@hotmail.com, που ήταν το βασικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου, κι αυτή τη διεύθυνση έδινα κάθε φορά που έφτιαχνα ένα λογαριασμό, τα πράγματα από δω και πέρα ήταν μόνο θέμα χρόνου.Έτσι μου έκλεψε τους λογαριασμούς μου στο Yahoo, στο Google, κι άλλα.Αγαπητοί μου φίλοι, αυτή είναι εν ολίγοις η ιστορία της υποκλοπής.Με πείραξε, βέβαια, που κάποιος παραβίασε τα προσωπικά δεδομένα και με ανάγκασε να ξαναφτιάξω από την αρχή τη σελίδα μου στο facebook κι όλα τα άλλα.Αν αυτό ήταν ένα κακόγουστο αστείο και σταματούσε εδώ, δεν θα έλεγα, πως υπήρχε λόγος να ανησυχώ τόσο. Με πειραξε, και με πειράζει ακόμα, κι ανησυχώ, διότι αυτός ο ανόητος υποκλοπέας κάνει απρέπειες που τις χρεώνει σε μένα.Οι φίλοι που με γνωρίζουν, ξέρουν πως πάντα, ακόμα κι όταν διαφωνούσα σε κάποιο θέμα, ήμουν διακριτικός, ευγενικός και κόσμιος.Απαντούσα σε όλα τα σχόλια και δεν ήθελα, να αφήσω κανέναν με το παράπονο και με την εντύπωση, πως τον σνομπάρω.Πρόβαλα , συνήθως, τα ζωγραφικά μου έργα και κάποια ταινιάκια που κι αυτά είχαν θέμα την τέχνη μου.Σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει η ζωγραφική. Σε κάποιους μπορεί να μην άρεσαν τα δικά μου έργα. Εντάξει, δεν ισχυρίστηκα ούτε αυτοσυστήθηκα ως σπουδαίος ζωγράφος και κορυφή στο είδος!Ωστόσο δεν νομίζω να προσέβαλα κανέναν.Φίλοι μου, δεν θα ήθελα να σας κουράσω περισσότερο.Θα ήθελα μόνο να ξέρετε, πως, αν κάποιος στο facebook , με το όνομα Antonis Giagkos σας ενοχλήσει , ή λάβετε μήνυμα από τον: giagkosan@hotmail.com,.....NA ΞΕΡΕΤΕ , πως ΔΕΝ είμαι εγώ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την κατανόηση.

Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται το παράθυρο συνομιλίας....με τον εαυτό μου. Δεν είμαι όμως εγώ! Στο παράθυρο συνομιλίας δεν παρουσιάζεται η δική μας φωτογραφία αλλά...αυτού που μιλάμε! Εδώ πως γίνεται μα συνομιλώ με κάποιον που είμαι...εγώ; Ο κλέφτης και πλαστογράφος ήθελε και να με χαιρετήσει!

2 σχόλια:

Αντώνης Γιάγκος είπε...

Κατερίνα, ευχαριστώ που ανάρτησες τη σημείωσή μου στο Blog σου.
Δυστυχώς βρήκα το μπελά μου με αυτόν το...ιταμό τύπο που μου πήρε το εμαίηλ.
Αφού με κατασυκοφάντησε στους φίλους μου στο φέις μπουκ (πολλοί μου έκοψαν την καλημέρα) ...φαίνεται πως μου έκαμε αναφορά και μου κλείσανε το προφιλ.
Το προφιλ που είχα: Αντωνης Γιαγκος δεν υπάρχει πια!
Τελικά μου έκλεψε 2 προφιλ και μου έκλεισε ένα.
Τι να πω; Καλά είναι να μη σου τύχει!
Κατερίνα μου, και πάλι ευχαριστώ!
Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία, χαρά κι ευτυχία!
Και προ παντός ΕΙΡΗΝΗ!!!!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αντώνη, δεν μπορώ να τα πολυκαταλάβω αυτά τα συστήματα στο Φέις μπουκ, αλλά τέλος πάντων!
Είναι να μη σου τύχει, όπως το λες!
Καλή χρονιά και σε σένα και στην οικογένειά σου και ότι επιθυμείτε!