Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Θα ήταν φριχτό...

Επειδή στη ζωή πολλά πράγματα προκύπτουν, προέκυψε το 1999 να πάρω συνέντευξη απ' τον Γιάννη Τσίγκρα. Χαζά - χαζά, χουριό - χουριό, του "πήρα" λέξεις που χαίρομαι που έμειναν και δεν ντρέπομαι καθόλου και να τις δημοσιεύσω, μάλιστα!
Ίσως και να μην έχω πράγματα πολλά που θα έπρεπε να ντρέπομαι.
Ούτε για τα ασκούπιστα, ούτε για τα σκόρπια μου, κυρίως!

Ακούγοντας να λέει ο Γιάννης για το όνομα (στην τελική και όχι ψευδόνυμο) "Δε. Στα.Πα." ότι θα ήταν φριχτό, πέθανα στα γέλια!

Πού να ήξερε ότι το "ζήλεψαν", κιόλας!

Α, ρε, (φιλικότατον), Γιάννη! Πλάκα είχα τότε (απορώ το χασομέρι σου), πλάκα έχω και τώρα. (Μην απορείς για το δικό μου χασομέρι.Δεν είναι.)
Πλάκα αγνή, όμως.

Εδώ κρατάω αυτό το βιντεάκι και όλα τα υπόλοιπα θα τα βρείτε στην

"Κοινή θεραπευτική με τον Γιάννη Τσίγκρα"
 
που είναι ένα δικό μου χρέος φιλίας, εκτίμησης και θαυμασμού προς το πρόσωπό του.



Το μπλογκ του Γιάννη, εδω!

Στα 'πα! Δε στα 'πα, Γιάννη, ότι σου ετοιμάζω εκπλήξεις; Ελπίζω να σε συγκίνησαν χαρούμενα!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...πολυλογού μου, εσύ!
πρέπει να βάλεις όλα τα... λεγόμενα σας... όχι τόσο λίγο!
Να είστε καλά και οι δυο σας, Φιλοι μου!

ΥΓ. Όσο για το θέμα-βιντεο του ...πόντου, ΔΕΝ είναι αυτή, εκείνη που νόμισα!!!
Φιλάκια,
θα τα πούμε!
Υιώτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλημέρα, Γιώτα μου! Είμαι και πολυλογού και παραπονιάρα! Κυρίως, παραπονιάρα!
Τα βιντεάκια τα έχω ανεβάσει όλα στο
"Κοινή θεραπευτική" . Έχει και λινγκ η φράση της ανάρτησης, αλλά έχω και μπροκρόλ δίπλα δεξιά.
Έτσι που τρέχεις να τους ευχαριστήσεις όλους όμως, πώς να δεις;
Ά, ρε, Γιώτα!Τα πέρασα, τα ξέρω!Εσύ όμως, δεν πρέπει να χασομεράς! Πρέπει να γράφεις τα δικά σου! Μάλλιασε η γλώσσα μου να στα λέω!
Όχι, που θα ήταν, Γιώτα μου!Μα ακόμα, κι αν ήταν, κι αν δεν ήταν
(του δήμαρχου παιδί που λέει και ο Βιολάρης)σημασία έχει να σ' αγγίζει η γραπτή φωνή της και τα λεγόμενά της.
Θα τα πούμε, καλή μου, αν κι αυτό κατάντησε πια, μόνο κλασσική φράση!
Όσα δεν προλάβουμε εδώ, στην άλλη ζωή, σίγουρα! Φιλάκια!Και σε όλους!