Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

τι;



Κι αυτό στα κρατούμενα! Μ' αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι, κι ακόμα περισσότερο η ίδια η Νατάσσα Μποφίλιου! Ένα κι ένα, όλα τα τραγούδια της και πολύ γλυκό κορίτσι! Όσο για την φωνή, την ακούτε!

Μποφίλιου Νατάσσα - Μεγάλες αγάπες
CD: Εισιτήρια διπλά (2010)

Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης
Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος

Να μπορούσα ν' αλλάξω του κόσμου
τις καινούριες μεγάλες αγάπες που περνάνε
Να μπορούσα με μια και καλή
να τις κάνω πολύ πιο πολύ να κρατάνε
Να μπορούσα ν' αλλάξω κι εκείνο
που με πιάνει μια λύσσα να δίνω σ' όποιον τύχει
Να μπορούσα να μη μετανιώνω
στην καρδιά όταν πρέπει να υψώνω νέα τείχη

Κι αν αγαπώ, θέλω ν' ακούω πως μ' αγαπάνε
κι αν αφεθώ, να 'χουνε κάπου να με πάνε
Και θ' αφεθώ, αρκεί να δω πως κάπου πάω
αρκεί αυτό - αυτό σημαίνει

Να μπορούσα ν' αλλάξω του κόσμου
τα που ξεχνιούνται
Να μπορούσανε μια και καλή
όσοι φεύγουν αυτά που έχουν πει να θυμούνται

Κι αν αγαπώ, θέλω ν' ακούω πως μ' αγαπάνε
κι αν αφεθώ, να 'χουνε κάπου να με πάνε
Και θ' αφεθώ, αρκεί να δω πως κάπου πάω
αρκεί αυτό - αυτό σημαίνει

αυτό σημαίνει


Τι;

Μ' αρέσει πολύ κι αυτό, κι ας μοιάζει τόσο εγωιστικό για μένα! Ίσως να είναι "ανάγκη εποχής". Λέω να το κρατήσω, για όταν μου φύγει, πάλι!



Κοίτα εγώ...
αν μου επιτρέπεις
δεν ειμαι μόνο αυτό που βλέπεις
κι είναι φορές που αναρωτιέμαι
πως καταφέρνω και κρατιέμαι


Κοίτα εγώ...
αν θες να ξέρεις
είμαι όλα αυτά που αναφέρεις
μόνο που κάπου κατά βάθος
όποιος με ξέρει κάνει λάθος



Του το κρατάω αυτού του κόσμου
που δε μου ανήκει ο εαυτός μου
γι΄αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω
είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω...


Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης
Στίχοι : Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Ερμηνεία: Νατάσσα Μποφίλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: