Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

Τρίαθλο Αλυκές Βόλου (1 049)

4 σχόλια:

paraskevi malouxou είπε...

ωραίο αγώνισμα.... και ο καιρός...δεν ήταν άσχημος... !!!

Κατερίνα δε. στα. πα. είπε...

Ο καιρός ήταν μαζί τους, Παρασκευή μου! Ο ήλιος έλαμπε κι έκαιγε πολύ!
Αφού πήρα και χρώμα!Άσε που με βάρεσε στο στεγνό κεφάλι απ' τις 9 ως τις δύο, γιατί έχασα και το λεωφορείο!
Μετά βέβαια, όταν έφτασα σπίτι, έριξε καντάρια!
Τι ψυχολογία κι αυτός ο καιρός!!!
Ή του μοιάσαμε ή μας έμοιασε!
Να διορθώσω: "Μού!" Εσύ να παραμείνεις χαρούμενο κορίτσι! Όκευ;
Πολλά φιλάκια και σ' ευχαριστώ για την απλόχερη συντροφιά! Καλό μας ξημέρωμα! Καλή μας μέρα!

paraskevi malouxou είπε...

ήταν καλός ο αγώνας γι'αυτό...
σε βρήκα δυναμική ρεπόρτερ... και καμεραγούμαν!!!
προσπαθώ να παραμένω ... έτσι... οκ!!!
Καλημέρα... ευχαριστώ και 'γω για την βραδυνή συντροφιά!!!

Κατερίνα δε. στα. πα. είπε...

Παρασκευούλα μου, από βράδυ σε βράδυ;
Κι αυτό κυνηγημένα;
ΘΑ Περάσει!
Δυναμική; Καθόλου; Χαλασμένα όλα! Κάρτες, μηχανές, ακόμα και τα κότσια μου!
Ήταν όμως, υπερθέαμα! Υπήρχε παντού ζωντάνια και θετική ενέργεια! Σκέψου, δούλεψε και η μηχανή μου!
Να παραμείνεις έτσι, κορίτσι μου!
Φιλιά από δω!