Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Οι φίλοι της Γιώτας

που με τίμησαν:

Καρυάτιδα62
*****
Ντένης Κονταρίνης
*****
Μάγδα
*****
Πύλαρος
*****
Αχτίδα
*****
"Ευχαριστώ" ιδιαίτερα τους πέντε φίλους της Γιώτας Σπανού - Στρατή που μου ευχήθηκαν για το νέο μου βιβλίο!
*****
Τους "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" όλους από καρδιάς για την ανώτερότητά τους! Με συγκίνησαν πολύ! Τους εύχομαι τα καλύτερα!
*****
Όσο για την Γιώτα, στην ουσία μου έκανε βιβλιοπαρουσίαση με κέντρο την καρδιά της, στην άλλη Όχθη, διάρκειας .. άνω του δεκαημέρου!
*****
Δεν ξέρω πως να την ευχαριστήσω! Ξέρω μόνο, πως ξέρει ν' αγαπά "αλλιώτικα" και με εκπλήσει!
*****
Να' ναι πάντα καλά! Ευχές μου τα όνειρά της, όπως και όλων των φίλων της!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Χρόνια Πολλά, Μανούλες, Μητέρες!
Πολύτιμες Μάννες!
Κατερίνα μου, υπήρξαν και τηλεφωνήματα,
μα κι εκείνοι που δεν...γράφουν, ξέρουν να εύχονται και να εκτιμούν.
Σ΄ευχαριστώ για την αγάπη σου,
Υιώτα, ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Χρόνια Πολλά, Γιώτα μου! Όλες οι μαννούλες του κόσμου, μόνο χαρές να παίρνουν απ' τα παιδιά τους!Αυτή είναι η καλύτερη "πληρωμή!"
Εγώ "Σ' ευχαριστώ" που ήρθες στο δρόμο της ζωής μου!
Το ξέρω ή καλύτερα, το πιστεύω, Γιώτα μου! Μακάρι να ήμουνα άδεια να γράψω τι μου λένε προφορικά, ειδικά, μεγάλοι άνθρωποι (σε ηλικία), με αφορμή αυτό το βιβλίο!
Τους "Ευχαριστώ", να τους λες!
Κι εγώ εσένα!
Να είσαι γερή να δίνεις χαρές και στήριγμα στην οικογένειά σου, (γιατί η μάννα είναι ΡΙΖΑ) και μετά σε όλους τους φίλους και αναγνώστες σου, Έλληνες και ξένους, εντός και εκτός συνόρων!