Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Το ΙΔΙΟΜΕΛΟ και ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ!

Το ΙΔΙΟΜΕΛΟ είναι ένας Πολυχώρος Τέχνης ή καλύτερα, όπως το λέει η κυρία Γεωργία Δεληγιαννοπούλου, ένας Χώρος Συναντήσεων!

Το Σάββατο πριν τις εκλογές η Τσουκαλά είχε αφιέρωμα στο Ιδιόμελο και στις δραστηριότητές του. Έμεινα κατενθουσιασμένη απ' την ποιότητα και την σεμνότητα της "Ομάδας", γενικώς!
Έτυχε να έχω διαβάσει και το βιβλίο της κυρίας Γεωργίας, διπλή η συγκίνηση!
Τους εύχομαι ολόψυχα "Τα Καλύτερα!" και με την πρώτη ευκαιρία που θα κατέβω Αθήνα, θα επισκεφθώ οπωσδήποτε αυτόν τον Ξεχωριστό Χώρο Συναντήσεων!

Απ' το ΦΕΙΣ:

Η Κατερίνα Δεστάπα κοινοποίησε σύνδεσμο.

kateirinanoima.blogspot.com
Ένα βήμα μπρος και δέκα πίσω... Κάπως έτσι, αναζητώντας πάντα, απεγνωσμένα, το ΝΟΗΜΑ!
· · · Πριν από 16 λεπτά ·



    • Κατερίνα Δεστάπα ΜΑΙΡΗ ΣΤΑΓΑΚΗδημοσίευσε στονΙδιόμελο χώρος τέχνης
      4 Μαΐου στις 7:08 μ.μ. ·




      Τα ειπα στο τηλεφωνο αλλα δεν μπορω να μην τα επισημανω κι εδω....σεμνοτητα, ομορφια και ποιοτητα στον λογο ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ



      Γεωργια ησουν εξαιρετικη !!!!



      Δεν μου αρέσει · · Να μην παρακολουθώ τη δημοσίευση



      Αρέσει σε εσένα, στον/στην Ιδιόμελο χώρος τέχνης και σε 2 ακόμα άτομα.



      Κατερίνα Δεστάπα και οι δυο ήταν εξαιρετικοί, μα και η ορχήστρα!



      3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1



      Ιδιόμελο χώρος τέχνης ευχαριστούμε πολύ.....



      Πριν από 18 λεπτά · Δεν μου αρέσει · 1



      Κατερίνα Δεστάπα Κυρία Γεωργία, σας κατέγραψα με την μηχανούλα μου, γιατί με συγκινήσατε, αλλά η μηχανούλα μου δεν σας κατέγραψε καλά! Έκανε γραμμές η τηλεόραση στον φακό της. Θερμά "Συγχαρητήρια" και για το ποιητικό βιβλίο σας! Από κει σας γνώρισα! "Εύγε" για όλα σας! "Καλή συνέχεια!"



      Πριν από 4 λεπτά · Μου αρέσει!

      Πριν από 13 λεπτά ·

    • Κατερίνα Δεστάπα Αφού δεν ξέρω αλλιώς να το μεταφέρω, ας είναι κι έτσι!
      Πριν από 13 λεπτά ·

Δεν υπάρχουν σχόλια: