Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Μάνα

Συνέβει σήμερα. Έκπληκτος ο Κώστας ο μανάβης, στην ουσία σοκαρισμένος!
Του έδωσε τόσα μαθήματα μια χαλασμένη πατάτα που ήταν για πέταμα που δεν μπορεί να συνέλθει! Πρώτη φορά είδε πατατάκια πάνω στην πατάτα, σε όλη τη ζωή του!

Εγώ δεν το πίστευα, έψαχνα για απάτη, αλλά δεν είμαι ειδική.
Φωτογράφησα την μάνα πατάτα και σας την δείχνω, χαρίζοντας κι αυτό το τραγουδάκι στον γιο μου που από τώρα, τόσο ο ίδιος, όσο κι εγώ είμαστε λεύτεροι!
Του εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή του!



Μάνα, Λεωνίδας Μπαλάφας, πατάτα μάνα, φαινόμενο, μανάβικο Κώστα Σακκελαρίου, αρχή Ιάσωνος, Βόλος, στιγμές, Κατερίνα Δε.Στα.Πα.
Η μάνα πατάτα ρούφηξε το χώμα που είχε στην πλάτη της, για να δημιουργήσει παιδιά. Δεν είναι τρικ, ήταν σοκ για μας και μάθημα της φύσης.

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Αυτή κι αν είναι "παραξενιά" της Φύσης!!!!!!!!!!!
Μάνα-πατάτα με ...4 παιδιά πατατάκια!!!
Για το βιβλίο Γκίνες!

και... τί την κάνατε μετά;
δεν θα κρατήσει πολύ στο παράθυρο!
Να τη φυτέψετε σε ξεχωριστό μέρος, με όλες τις...τιμές!
Φιλάκια
Υιώτα
ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Μετά το έβαλε ο Κώστας σε ένα ποτήρι νερό, μη ξέροντας τι να κάνει!
Οι γεωπόνοι του είπαν: Φαινόμενο!
Δεν πρόλαβα να μάθω περισσότερα σήμερα. Του είπα χθες για το γκίνες, αλλά δεν κατέχει κι αυτός τι πρέπει να κάνει.
Θα ρωτήσω αύριο, ανάλογα τα τρεξίματά μου!
Φιλάκια κι από δω!