Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

... κατά δύναμιν

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ!

ΠΟΙΗΣΗ

ΧΑΡΟΥΛΑ ΦΡΑΓΚΟΥ

...κατά δύναμιν

ΔΩΔΩΝΗ



ΕΛΠΙΣ

Θ' ανοίξω από μέσα
την κλειδωμένη πόρτα
να ξαναγυρίσουν οι λέξεις.

Να γεμίσει ο κήπος
κόκκινες, άσπρες, πορτοκαλιές
λέξεις.
Θ' αφήσω κενά
να χωρέσουν
κελαρύσματα ρυακιών
κελαδήματα γλάρων...
Κι' ανοιχτά στήθη
να περάσουν ανεμπόδιστα
οι μυρουδιές

Με κούρασε το ασάλευτο

Θ' ανοίξω από μέσα
την κλειδωμένη πόρτα
να κοπιάσουν οι χρωματιστές λέξεις,
οι στολισμένοι ήχοι,
οι σπλαχνικές μυρουδιές

Επισκέπτες και κομιστές
μιας αναγκαίας ελπίδας.
Σελ.46



Βιβλιοπαρουσίαση, ΠΟΙΗΣΗ, "...κατά δύναμιν", Χαρούλα Ηλία - Φράγκου, Κορίτσι της θάλασσας, Πολυφωνική Χορωδία Δήμου Βόλου, στίχοι Χαρούλα Ηλία - Φράγκου, Μελοποίηση Αλέξανδρος Καρκάλας, Κατήραγας Βόλου, στιγμές Κατερίνα Δε.Στα.Πα.

Ήταν η πιο ευχάριστη είδηση, η νέα ποιητική έκδοση της Χαρούλας!
Έτρεξα να την πάρω, να την σεργιανίσω στις θάλασσες...
Ξέρω πως μαζί μου κουβαλούσα και την μελαγχολία των τελευταίων ημερών, μα... ακόμα και διαβάζοντάς την, τα μάτια μου θόλωσαν. Ίσως και της μηχανής μου...(Ίσως, γιατί και η Χαρούλα δεν απείχε πολύ απ' αυτήν, όταν "χρωμάτιζε" τις λέξεις της.)

Καλοτάξιδο, το νέο σου βιβλίο, Χαρούλα μου και πάντα έτσι: ...κατά δύναμιν, ακόμα και πάνω απ' αυτήν, γιατί υπάρχει ελπίδα, κι ας την λένε και "αναγκαία" μερικές φορές!

(Θα επανέλθω)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μια μελαγχολία διακρίνω στα λόγια σου τον τελευταίο καιρό...Μην το αφήνεις να σε πάρει απο κάτω!
Όποτε θελήσεις, εδώ είμαι. Έχουμε μια συνάντηση που ποτέ δεν έγινε...
Καλή σου μέρα!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Και τα κάτω, Ευαγγελία μου, ζητούν την ολοκλήρωσή τους! Γιατί αλλιώς, καταργούνται τα πάνω!
Τα ήξερα αυτά "τα κάτω", γιατί τα είχα αφήσει λόγω του μαγαζιού και μαζεύτηκαν. Θα τα ξεπεράσω και μόλις πιάσω ξένοιαστες μέρες, θα σου τηλεφωνήσω. Εντάξει; (Ελπίζω να βρω το μήνυμα με το τηλέφωνο!)
Σε σένα εύχομαι, ΟΛΑ, καλύτερα!
Γνωριστήκαμε πάνω σε ξεκαθαρίσματα ζωής, Ευαγγελία μου, και σε κλειστές μου!
Θ' ανοίξω...οσονούπω, ελπίζω!