Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Από Φεις

Από Φεις:

Θα το ζαλίσω λίγο το ΙΔΙΟΜΕΛΟ, μα έτσι είμαι εγώ! "Κολλάω" πολύ όταν μ' αρέσει κάτι! Ξεκίνησα ένα αφιέρωμα, σιγά σιγά... θα γράψω και τι μ' άγγιξε πολύ στην παράσταση "Διαλεχτή Μάνα Σοφία Αγγελική"... http://katerinadestapa.blogspot.gr/search/label/%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9F%CE%9C%CE%95%CE%9B%CE%9F
  • Αρέσει στο χρήστη Paraskevi Lamprini Malouxou.
  • Paraskevi Lamprini Malouxou ολόκληρη έρευνά... ωραίος ο Καμπανέλλης.. αυτό έχω να πω μόνο!!!
  • Κατερίνα Δεστάπα Αντιγραφές έκανα, Λαμπρινή μου! Δεν ήταν κόπος. Ο "κόπος" (δηλαδή η σκασίλα μου) είναι οι λέξεις οι δικές μου που εγκλοβίστηκαν λόγω ξένου υπολογιστή και δεν τις έγραψα έτσι όπως "κύλαγαν" εκείνο το βράδυ! Τώρα τις ψάχνω με το λυχνάρι... γι' αυτό αντιγράφω. Φοβάμαι πως όταν δεν γράψεις στην στιγμή σου, καμιά λέξη μετά δεν θα σε καλύψει απόλυτα! Είδωμεν! Θα τις καλοπιάσω και θα 'ρθουν! Δε θα μου την γλυτώσουν, ούτε αυτές, μα ούτε και το Ιδιόμελο, αφού βρέθηκα στον δρόμο του! Τύχη κι αυτό, με μένα που βρέθηκα εκεί! Εύχομαι να μη με βρίσει στο τέλος! Φιλάκια και βγαίνω! Τα λέμε ίσως, αργότερα!
  • Paraskevi Lamprini Malouxou κι εγώ βγαίνω .. για λίγο.. αν δεν τα πούμε... εν πειράζει... που λένε στην ΚΩ!!.. Εν πειράζει!!! (Κι έχω εμπιστοσύνη... αφού σου άρεσε τόσο... κάτι θα βγει... και ας μην είναι της στιγμής!!!.... )...

Δεν υπάρχουν σχόλια: