Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Στιγμές Ζωής - Στιγμές Ψυχής

Χμ... Ναι!
Κάποτε πρέπει να μιλήσω για ένα κορίτσι που ήρθε στη ζωή μου, έτσι ξαφνικά... και με μεγάλη φόρα.
Έδειχνε μεγάλο θαυμασμό για το πρόσωπό μου, δεν το θεώρησα φυσιολογικό και θέλοντας να της διορθώσω τον μύθο, τώρα που κατέβηκα Αθήνα, της τηλεφώνησα και συναντηθήκαμε.

Εκείνη τα έδωσε όλα. Εκείνη έτρεξε κοντά μου, εκείνη ήταν φορτωμένη με πολλά δώρα κι αγάπη!

Εγώ είχα τα σκόρπια κομμάτια μου, απ' όλες τις πλευρές...

Απ' αυτά της έδωσα....


Κι εκείνη, ότι βρήκε γραμμένο σε χαρτί, τό 'κανε "τραγούδι"....

Μ' έχει συγκινήσει πολύ η συμπεριφορά της.

Αφάνταστα.

Σκέφτομαι πως ο Θεός, καμιά φορά.... στέλνει επίγειους Αγγέλους να σε βοηθήσουν να ορθοποδήσεις, όταν πολλά δύσκολα σ' έχουν λυγίσει και κατατάσσω εκεί τον μύθο της για μένα, που δε λέει ακόμα να ξεφουσκώσει.

Θα γίνει κι αυτό, φαντάζομαι, σύντομα.... γιατί κανένας άνθρωπος εδώ στη γη δεν είναι τέλειος.

Ως τότε όμως, επειδή μ' αρέσει το "πέταγμά" της, λέω να το χαρώ.

Το κορίτσι αυτό που κινείται με το ψευδόνυμο Παρασκευή Μαλούχου, έδωσε αξία σε ένα μου βιβλίο, (χαζό σαν πακετάρισμα, έτσι προέκυψε τότε, δυστυχώς, δεν διορθώνεται το παρελθόν), ίσως γιατί ξέρει να βρίσκει για μένα, καλά κρυμμένους θησαυρούς που δεν είναι άλλες από σημαντικότατες στιγμές της ζωής μου.

"Στιγμές Ζωής - Στιγμές ψυχής" ήταν ο τίτλος του βιβλίου.

Μέσω της Παρασκευής φαίνεται πως η δική του ψυχή χρειάστηκε ηλιοθεραπεία....

Δεν μπορώ να του την στερήσω...

Για την Παρασκευή θα μιλήσω παραπάνω στο μέλλον.

Για το βιβλίο... υπάρχουν σκόρπιες στιγμές και κριτικές στη γύρα....

Δεν έχω χρόνο να τις μαζέψω.

Η ζωή τρέχει.

Το μόνο που προλαβαίνω είναι να της πω ένα πιο επίσημο δημόσιο "Ευχαριστώ" για τον χρόνο που διέθεσε και στερήθηκε απ' τη ζωή της, για να ασχοληθεί με μένα, να με ξεθάψει... να μέ ζωντανέψει, να μου δώσει αξία, σ' ένα κόσμο που οι αξίες μετρούν τόσο διαφορετικά!...

Εδώ θα την βρείτε, μαζί με τα σκονισμένα μου...

3 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Εγώ.. τι πρέπει να πω;;;....
Τι;;;...

Πολύ συγκινήθηκα, Κατερίνα Δεσταπα... πάρα πολύ... Ε

Εγώ δεν είμαι κανένας άγγελος... Κατερίνα μου, απλώς σε θαυμάζω πολύ!!!... τίποτε άλλο... όλα τα άλλα έχουν έρθει ως φυσικό επακόλουθο!!!

Δεν υπάρχει λόγος για να ευχαριστείς δεστάπα μου.. γιατί.. ήταν φυσικό αυτή η μοναδικότητα της γραφής σου...να με κάνει να παρουσιάσω το βιβλίο σου.. έτσι όπως το παρουσίασα... !! ως θαυμάστρια..φανατική!!!... με "φόρα"... και ενθουσιασμό!!!!...

Τι να κάνω.. αφού μου άρεσε;;;...

Με άφησες άφωνη με αυτήν την ανάρτησή σου... !!!... Τι να πω;;;

(αν και είπα κάτι... )...

Ευχαριστώ που είσαι φίλη... ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. ευχαριστώ για όλα!!..

Να είσαι καλά.. και περιμένω με αγωνία το επόμενο βιβλίο σου!!!



Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Δεν προλαβαίνω να απαντήσω. Έπρεπε να είμαι στον δρόμο.
Μόλις γυρίσω, θα τ' ακούσεις!
Φιλάκια συγκινημένα, όσο δεν παίρνει!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

περιμένω...να τα ακούσω!!!... ???
να συγκινηθώ.. πιο πολύ... δεν νομίζω... σε χιλιοευχαριστώ ... για τα καλά σου λόγια και πάλι!!!...