Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Λογοτεχνικές Κυριακές

... Φεύγοντας για το χωριό, στο παρά πέντε έμαθα πως αρχίζουν στον Βόλο οι Λογοτεχνικές Κυριακές!

...Όταν κάτι το θέλεις πολύ, το προλαβαίνεις, λένε!

"Τα παιδιά της Κατακόμβης" με είχαν συγκλονίσει πολύ όταν τα διάβασα, είχα χάσει και την μεγάλη του βιβλιοπαρουσίαση, δεν άντεχα να χάσω και την πρώτη Λογοτεχνική Κυριακή!

Τα ενθύμια της μηχανής μου, κάκκιστα!

Όχι όμως και της ψυχής μου!...

"Συγχαίρω" την ιδέα όλων των συντελεστών και εύχομαι ολόψυχα:

"ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ"!


Υγ. Περισσότερα, μη τρέχοντας, στο μέλλον!

Υγ. Όταν ευχήθηκα: "Να διαβαστεί!" δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μπορούσε να διαβαστεί κι έτσι, κι αυτό είναι κάτι που με συγκλόνισε!

Πρέπει να το λέει πολύ η καρδιά σου, για να διαβάζεις ο ίδιος τα γραφόμενά σου, την ίδια την ζωή σου!

Να σκαλίζεις την ίδια την ζωή σου, γραμμή γραμμή και να ακροβατείς στα όρια ενός πολύ καλού ηθοποιού, ενός πολύ δυνατού συγγραφέα, κι ενός ήρωα, του Αυτού που είσαι ο ίδιος εσύ!

Να σου δίνει ο Θεός υγεία και πολλά χρόνια ζωής, Βασίλη Μητσάκη, για να μας διδάσκεις με τον τρόπο σου!

Τι άλλο να πω;

"Εύγε" στην εξίσου ταλαντούχα ηθοποιό Αμαλία Γκιζά, στήριγμα και σύντροφο ζωής, "Εύγε" και στον Γιώργο Φουντούλη για την υλοποίηση της ιδέας!

2 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Από Φεις, γιατί πρέπει να μένουν!

αμαλία Γκιζά Κατερίνα μου σ' ευχαριστούμε πολύ για τα λόγια που βγαίνουν μέσα απ' την ψυχή σου. Σε είδα πολύ καλά κι αυτό με χαροποίησε.
11 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1

Κατερίνα Δεστάπα Αμαλία μου, αν με είδες καλά με τόσο "φορτίο" μαυρίλας... τι να πω! Μάλλον είδες την λάμψη που έβγαζε ο θαυμασμός μου, η αγάπη μου και η εκτίμησή μου για σας! Σας εύχομαι ολόψυχα, τα καλύτερα, Αμαλία μου! Κυρίως όμως, υγεία κι αγάπη! Πολλά φιλιά και στους δυο σας και Καλημέρα μας!
πριν από λίγα δευτερόλεπτα · Μου αρέσει!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Paraskevi Lamprini Malouxou γνωστός φαίνεται ο ηθοποιός και λογοτέχνης... την κα Αιμιλία Γκιζα, την θυμάμαι από την τηλεόραση...
τυχεροί είστε... ωραία η παρουσίαση του βιβλίου!!!
15 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Δεν μου αρέσει · 1

Κατερίνα Δεστάπα Πολύ τυχερός ο Βόλος, δεν το συζητάμε, Λαμπρινή μου!

...
Εκείνοι δεν ξέρω πόσο τυχεροί είναι!