Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Τό 'χουν οι Ελπίδες!


Τό 'χουν οι Ελπίδες!
 

4 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χαχαχα....

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Λαμπρινή, πολύχρονη και πάλι! Να τα εκατοστήσεις!
Μη γελάς με το γατί! Έτσι κάνει και η Ελπίδα. Της αρέσει ν' ανεβαίνει στα δέντρα ή στην μεταλλική σκάλα, και μετά να βάζω πλάτη να κατέβει. Πατάει χαλαρά στο κεφάλι, κάθεται, παίζει, αλλά, μια μέρα που δεν κατέβαινε κι άρχισε να ξύνει τα νύχια της στο κεφάλι μου, τρελάθηκα απ' τον φόβο μου και τον πόνο! Μιλάμε για αγριόγατα! Ζήλεψα το άλλο στο βιντεάκι. Έτσι, μάλιστα! Φιλιά πολλά! Καλά να περάσεις, σήμερα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χαρά μου.. γλυκεια... !!! .. ευχαριστώ πάρα πολύ!!! κι εσύ.. σου εύχομαι ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!! γιατί τα αξίζεις!!!!!...

γελάω με το γατι... γιατί σε φαντάστηκα σε αυτήν την φάση.. χαχα.. φοβερό!!...

και... χαχα... έπρεπε να με έβλεπες... οταν είχε την γάτα η νυφη μου... που, όταν καθομουν στο τραπέζι, ερχόταν απο κατω.. και πηδουσε στα ποδια μου... !!!! χαχα.. ΕΛΑΤΗΡΙΟ εγώ!!! για ποτε σηκωνόμουνα όρθια.. κι έβγαζα και φωνη!!!... χαχα... (γελάω τώρα.. αλλά εκεινη την στιγμή... με τρόμαζε... και με ξαφνιαζε.. γιατί δεν την περίμενα... χαχα... τι να πεις...;;.. Γάτες!!...

το άλλο γατί.. ναι.. άλλο πράγμα... αλλά δεν ειναι όλα ίδια... !!

καλά ήτανε σημερα... αν και δεν γιορτάζω... αλλά, ξερεις.. δωσαμε βαθμους στο σχολειο.. και ευχηθηκαμε στα καμάρια μας.. καλό καλοκαιρι.. παει κι αυτή η χρονια... !!...
μακια.. και ... τα λεμε!!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Φοβερό, ε;
Γέλα εσύ!
Καλό καλοκαίρι, του χρόνου πάλι! Πολύ συγκινητική η σκηνή με τα παιδάκια!Φαντάζομαι!
Ζηλεύω το επάγγελμά σου!
Και την τρέλα σου!
Πολύχρονη, ξανά!