Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

25 Νοεμβρίου - Της Αγίας Αικατερίνης

Το βλέπω πολύ εγωιστικό να φέρω "κάτι" που προβάλει εμένα, αλλά δεν μπορώ να μην τιμήσω την φίλη Λαμπρινή που εδώ και μέρες μου έστειλε προκαταβολικά το δώρο της ψυχής της! Την ευχαριστώ ξανά και της εύχομαι τα καλύτερα! http://www.youtube.
com/watch?feature=player_embedded&v=PImNfyPhizg


ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ, είτε κάνετε στάση στη σελίδα μου, είτε όχι! Εγώ δεν "μετράω" έτσι, ούτε τους φίλους, ούτε τους ανθρώπους, γενικώς!

"Χρόνια ΠΟΛΛΑ" σε όλες τις Κατερίνες του κόσμου και σε όλους όσους έχουν γενέθλια και δεν μπορώ να παρακολουθήσω, λόγω κυνηγητού χρόνου και γενικής ψυχολογίας.

Τα λέμε!...
Θα περάσει...

3 σχόλια:

Drmakspy είπε...

Χρόνια καλά, χρόνια πολλά και είναι από την καρδιά μου και όχι τυπικά και το ξέρεις! Μακάρι να σου δίνει ο Θεός όση αγάπη, αφοσίωση, προσφορά και νιάξιμο σκορπάς εσύ γύρω σου.... Γιατί ξέρω ότι όσο Εκείνος θα σου δίνει, τόσο εσύ θα σκορπάς περισσότερο κάνοντας ένα σωρό κόσμο χαρούμενο κι ευτυχισμένο....

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Σπύρο μου, σ' ευχαριστώ που υπάρχεις! Κάνεις καλύτερο τον κόσμο, είμαι σίγουρη!
Φιλιά, φίλε μου!...
Δεν είν' ώρα για λόγια...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

δώρο καρδιάς , χαρά μου!!!
Χρόνια πολλά!!! Ευτυχισμένα!!!