Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

"ΜΝΗΜΗ ΝΑΤΑΛΗ ΕΜΜ. ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ - Σαν Παραμύθι"

Για τους φίλους μου που θα έχουν την υπομονή να το διαβάσουν, μεταφέρω εδώ ολόκληρο το ανάτυπο από τον τέταρτο τόμο των "Σερραϊκών Αναλέκτων" του Δήμου Σερρών, όπου έχει δημοσιευτεί η ομιλία μου με τίτλο "ΜΝΗΜΗ ΝΑΤΑΛΗ ΕΜΜ. ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ - Σαν Παραμύθι". Η ανάγνωση φαίνεται εκ πρώτης όψεως δύσκολη, αν όμως πατήσει κανείς τη λέξη "επιλογές" κάτω από κάθε σελίδα, και μετά "είσοδος σε πλήρη οθόνη", το διάβασμα γίνεται εύκολο. ΄Ισως τέτοιες απίστευτες ιστορίες που έζησαν οι παλιότεροι μάς δώσουν κουράγιο για τις δύσκολες μέρες που περνάμε. Κι ακόμα, το "παραμύθι" του πατέρα μου ίσως προσθέτει πληροφορίες που πρέπει να είναι γνωστές σε όλους τους ΄Ελληνες, φέτος που γιορτάζουμε τα εκατό χρόνια από την απελευθέρωση της Μακεδονίας μας.Το παραμύθι του πατέρα μου (26 photos)
Δεν μου αρέσει · · · 5 ώρες πριν ·

  • Αρέσει σε εσένα, στον/στην Ελένη Γκίκα και σε 21 ακόμα άτομα.
  • Loty Petrovits Για τους φίλους μου που θα έχουν την υπομονή να το διαβάσουν, μεταφέρω εδώ ολόκληρο το ανάτυπο από τον τέταρτο τόμο των "Σερραϊκών Αναλέκτων" του Δήμου Σερρών, όπου έχει δημοσιευτεί η ομιλία μου με τίτλο "ΜΝΗΜΗ ΝΑΤΑΛΗ ΕΜΜ. ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ - Σαν Παραμύθι". Η ανάγνωση φαίνεται εκ πρώτης όψεως δύσκολη, αν όμως πατήσει κανείς τη λέξη "επιλογές" κάτω από κάθε σελίδα, και μετά "είσοδος σε πλήρη οθόνη", το διάβασμα γίνεται εύκολο. ΄Ισως τέτοιες απίστευτες ιστορίες που έζησαν οι παλιότεροι μάς δώσουν κουράγιο για τις δύσκολες μέρες που περνάμε. Κι ακόμα, το "παραμύθι" του πατέρα μου ίσως προσθέτει πληροφορίες που πρέπει να είναι γνωστές σε όλους τους ΄Ελληνες, φέτος που γιορτάζουμε τα εκατό χρόνια από την απελευθέρωση της Μακεδονίας μας.
  • Loty Petrovits Για όσους αναζητήσουν το παραμύθι που μεταπλάστηκε σε μυθιστόρημα, αλλά και πρόσθετα στοιχεία και πληροφορίες : http://www.i-read.i-teen.gr/book/o-mikros-adelfos
    www.i-read.i-teen.gr
    «Τι κάνεις εσύ εδώ;»     Η φωνή ήταν απότομη. Ο Άγγελος, βυθισμένος καθώς ήτανε
    στο βιβλίο και τις σημειώσεις του, τρόμαξε και πετάχτηκε.     «Τι κάνεις εδώ, λέω;»      Μπροστά του στεκόταν ο νέος ταγματάρχης του στρατοπέδου. Δεν είχε ακούσει την πόρτα του στάβλου ν’ ανοίγει. Αυτό που τον ρωτούσε στ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: