Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Κύλησε ο τέντζερης... και βρήκε....

....
"Τελικά, δεν μου είπες; Θα 'ρθεις; Με ρωτάει και ο κύριος Παναγιώτης. Τι να του πω;"
"Να του πεις, ότι θα έρθω."

Έτσι, βρεθήκαμε νύχτα στον Άγιο Ονούφριο Πηλίου, να ψάχνουμε τον τέντζερη!
Ο άντρας μου έψαχνε να βρει πάρκινγκ, εγώ κατέβηκα και περίμενα στην μικρή πλαταιίτσα, την τόσο Πηλιορείτικη, που μου θύμιζε άλλες πλατείες που τόσο έχω στερηθεί, κι ας είμαι τόσο κοντά!

...Περιμένοντας, περιπλανήθηκα αρκετά, τόσο εξερευνώντας την σιωπηλή εκκλησία, όσο και τα πεσμένα κιτρινισμένα φύλλα του γεροπλάτανου.

...Αυτοκίνητα ανέβαιναν, άνθρωποι κατέβαιναν, μια παρέα ανδρών κάθονταν έξω από ένα ταβερνάκι και συζητούσε χαρωπή. Τους πλησίασα και τους ρώτησα:

"Καλησπέρα σας! Συγγνώμη που διακόπτω. Μήπως ξέρετε, σας παρακαλώ, που είναι ένα μαγαζί που το λένε: "τέντζερη;"

"Εδώ είναι ο τέντζερης!" είπαν χαμογελεστά, σχεδόν όλοι μαζί.

Δεν πρόλαβα να πω: "Ευχαριστώ", εκείνη τη στιγμή είδα μπροστά μου τον άντρα μου.

"Ε, τότε, αν εδώ είναι ο τέντζερης, εμείς είμαστε τα καπάκια!" τους είπα χαμογελαστά, πήρα απ' όλους τους πλατιά χαμόγελα και μ' αυτά, συν αυτούς και τον άντρα μου, μπήκαμε όλοι μαζί μέσα στον τέντζερη!

...Εκεί άκουσα ωραίες φωνές να τραγουδούν, κι είδα 16 άντρες να κάθονται σ' ένα μεγάλο τραπέζι, σε σχήμα Π, πρώτο, με πλάνο πίστα!

"Τόσοι άντρες! Μα πού να κάτσω;" σκέφτηκα μέσα μου.

Η απορία που είχα λύθηκε σε δευτερόλεπτα.

Σηκώθηκε ο αρχηγός, ο κύριος Παναγιώτης Μπάκας, πάντα τζέντλεμαν, παραμέρισαν και οι υπόλοιποι άντρες και βρεθήκαμε πλάι του.

Χειραψίες, χαρές και συγκινήσεις, πέρα απ' τους τεμενάδες του κυρίου Παναγιώτη, όλα καλά.

"Μα.... ρε, άντρες, τι τις κάνατε τις γυναίκες σας; Τις κρύψατε;"

Πολλές γελαστές απαντήσεις πήρα, μα σε μία στάθηκα:

"Αν ήξερα πως θα έρθουν και γυναίκες, θα έφερνα κι εγώ τη δική μου!"

"Ε, και τότε, τι κάθεσαι; Τρέχα να την φέρεις, να έχω κι εγώ παρέα, να λέω τα δικά μου!"

Για πότε κατέφθασε η γυναίκα του Τάσου, ούτε που το κατάλαβα!

Για πότε κατέφθασαν τα δυο δώρα του κυρίου Παναγιώτη στις γυναίκες, για πότε ένα κόκκινο τριαντάφυλλο έγινε δικό μου και το ροζ της Ελεάννας, ούτε αυτό το κατάλαβα!

...Ε, μετά, άρχισαν οι χοροί στην πίστα του τέντζερη, κι εγώ απλά, ανακάτευα την μηχανή μου, για να "δέσει" το γλυκό.

Όπου μου κόλλησε, όπου με σπρώξανε, όπου πλεόναζαν τα σκοτάδια και τα κουνήματα και τα είδα μετά, βγήκε απ' τον τέντζερη, για ευνόητους λόγους.(Να μην κουράσω).

Εδώ το βιντεάκι:


Πάντα ήθελα να είμαι αόρατη σε μια μεγάλη παρέα ανδρών! Αφού όμως ήμουνα παρούσα, θέλω να καθησυχάσω τις γυναίκες που έλειπαν, να τις μαρτυρήσω ότι οι άντρες τους είναι τα καλύτερα παιδιά του κόσμου και να ευχηθώ ολόψυχα σε όλες, να τους χαίρονται κι αυτούς και τις οικογένειές τους!

Ίσως σε μια άλλη μελλοντική μάζωξη, να γεμίσουμε μόνοι μας τον τέντζερη! 30 γυναίκες και 30 άντρες, σκέψου: θα τον κάψουμε τον τέντζερη!

Λίγα λόγια για την ομάδα:

Η ομάδα λέγεται "Επίλεκτοι Ερασιτέχνες Ποδοσφαιριστές Βόλου". Αποτελείται από 30 παίκτες, απ' όλες τις ηλικίες, και απ' όλα τα επαγγέλματα. Κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, μπορεί να τους χωρίζουν πολλά, μα τους ενώνει η αγάπη για την μπάλα και η καλή καρδιά, κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στα παιχνίδια τους.
Ο κύριος Παναγιώτης Μπάκας είναι η ψυχή της ομάδας. Είναι ο αρχηγός, ο πρόεδρος, ο οργανωτής, ο εκπρόσωπος Τύπου της ομάδας!

Υγεία, Ευτυχία και Ευημερία εύχομαι, ολόψυχα σε όλους τους άντρες, μέσα απ' την καρδιά μου!
Τους χάρηκα, τους θαύμασα, τους ζήλεψα με την καλή έννοια, πάντα, φυσικά!


...Γίνονται τόσο εύκολα παιδιά!
(Αν μεγάλωσαν, βέβαια, και ποτέ!)

Λίγα λόγια για τον τέντζερη:

"Κύλησε ο τέντζερης", λέγεται η ταβέρνα και βρίσκεται στην πλατεία του Αγίου Ονουφρίου, Βόλου.
Είναι ένα πολύ ζεστό μαγαζί, με πεντανόστιμα φαγητά, γρήγορο σέρβις, με ζωντανή καλή μουσική και μουσικούς, με λίγα λόγια, εκεί είναι ο τέντζερης που περιμένει τα "καπάκια για να μαγειρευτούν με κέφι, αλησμόνητες βραδιές"!
Τηλέφωνα: 24213 03038 και 6979132453

Το σχήμα είναι Βολιώτικο και αποτελείται από τους:

Άννα Μαρία, τραγούδι
Φίλιππος Πυργιέλης, κιθάρα, τραγούδι
Τέλης Ντάφος, μπουζούκι, τραγούδι
Σωτήρης Ράπτης, ντραμς

"Θερμά Συγχαρητήρια" σε όλα τα "συστατικά" του τέντζερη, "Καλό χειμώνα" και "Καλές Δουλειές" τους εύχομαι, ολόψυχα!



Υγ. 1 Δεν έγραψα ότι μετά ήρθε άλλη μια κοπέλα, γίναμε 22, μετά έχασα τον λογαριασμό, γιατί "ανακατεύτηκε" όλο το μαγαζί και έγινε ένα, ότι καλύτερο!

Υγ. 2 Αυτό το βιντεάκι το "κράτησα" και μόνο του, γιατί πολύ μου άρεσε!
Ο κύριος Παναγιώτης και ο Νίκος, πρωταγωνιστές, έτσι κι αλλιώς, σ' ένα κινηματογραφικό νόημα που δίνει η ζωή, κι ένα τυχαίο ερασιτεχνικό αυθόρμητο και αληθινό βιντεάκι!

Να είμαστε όλοι μας καλά και να ξεδίνουμε, γιατί: " η κρίση θέλει και εκτόνωση!"

Άντρες μας, κολώνες των σπιτιών μας, Υγεία να έχετε, Αγάπη και "ΚΑΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!"


Δεν υπάρχουν σχόλια: