Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Η χαμένη λίστα μου

Λοιπόν! Στα πεταχτά μια και μπήκα και βρέθηκα και στο μπλογκ.

Κράτημα νύχτας για μένα.

.... αφού δεν βγήκαμε, τελικά, αφού, κι αφού, κι όλα καλά, γεροί να είμαστε, οι βόλτες μπορούν να περιμένουν, είπα να ψάξω κι αλλού για κείνη τη χαμένη λίστα!

Έσκασα!

Υπολόγιζα πολύ σε κείνο το ντουλάπι, το γεμάτο χύμα χαρτιά!

Θα κάνω Φανουρόπιττα, μα την αλήθεια!

Δυο χρόνια κρυμμένη, έλεος!

Κι όλα αυτά επειδή χάθηκε το προτότυπο...
Τόση γκίνια!

Τόσα εμπόδια!

Θα βρεθεί το αντίγραφο! Δε μπορεί!

Βρήκα τόσα ασήμαντα χαρτάκια, απόψε!

Δε μπορεί!

Θα την βρω, κι όταν την βρω, ε, ρε, πόσα έχω να 'μολογήσω και να δικαιωθώ εν μέρει, για τη γενική σιωπή μου, η οποία φυσικά και μ' έχει πνίξει!

Νοιώθω αφάνταστα εκτεθειμένη σε πολλούς ανθρώπους, κι όλα αυτά για να μην εκθέσω!...

Κι άλλο υπομονή, λοιπόν!

Έχω κι άλλα πολλά σημεία με χαρτιά να ψάξω, μα πιστέψ' τε με, δεν είχα καμιά διάθεση να ξεψειρίζω στα καλά καθούμενα όλη τη ζωή μου!

Στα πολλά πονεμένα που ανταμώθηκα απόψε (δε λέω για άλλες μέρες), βρήκα και κάποια τόσο καλά που κατασυγκινήθηκα!...

Τέλος πάντων! Το στίγμα μου ότι "εδώ και καιρό ψάχνω κι εγώ", είναι άλλη μια απόδειξη για το μέλλον.

Μια λίστα ονομάτων είναι, μα του ΚΑΛΟΥ και για το ΚΑΛΟ!

Δε θα μπορούσα να ψάχνω κάτι άλλο.

*****
Δικό μου και για πάρτη μου, μα δημοσιευμένο!
Γιατί έτσι του πρέπει!

Έφυγα απ' το θέμα. Ξαλάφρωσα, τέλος!

1 σχόλιο:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Μάλλον το "βάρος" το πήρα στον ύπνο μου...
γι' αυτό και:

http://katerinadestapa.blogspot.gr/2012/11/blog-post_7455.html