Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

π. Ακάκιος Καυσοκαλυβίτης - "Ο Γέροντάς μου ο π.Πορφύριος"

Δεν το είδα, ακόμα, μα, για να μου το προτείνει συγκλονισμένη μια φίλη, σκέφτηκα και εσάς.



Αγιορείτης Μοναχός

"Ο Γέροντάς μου ο π.Πορφύριος"

ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:
-Ι.Μ.Κίτρους & Κατερίνης
-Ένωση Θεολόγων Πιερίας
-Σύλλογος Πολυτέκνων Πιερίας

Η Σχολή Γονέων --Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης, συνεχίζοντας τις εβδομαδιαίες διαλέξεις -- ομιλίες της, είχε καλεσμένο της τηΔευτέρα 1η Νοεμβρίου 2010, τον πατέρα Ακάκιο τον Καυσοκαλυβίτη, ο οποίος μίλησε με θέμα: «Ο γέροντάς μου ο π. ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ». Στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Κατερίνης (Περισσότεροι από 700 άτομα), και μέσα σε ατμόσφαιρα κατάνυξης και μυσταγωγίας ο π. Ακάκιος μίλησε με συγκίνηση για τον γέροντά του και μεταξύ άλλων ανέφερε: Έχω μιλήσει πολλές φορές αλλά όχι σε τόσο μεγάλο ακροατήριο. Η ζωή μου κοντά στον γέροντα Πορφύριο ήταν μια πνευματική μυσταγωγία. Όταν ανοίγουμε το στόμα μας να μιλήσουμε για το γέροντα Πορφύριο, δεν μπορούμε παρά να μιλήσουμε για έναν λαμπρότατο άγιο γεμάτο αρετές και μόνο. Ο γέροντάς μου ήταν θεοφόρος και άγιος.

1 σχόλιο:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Το είδα. Είχε "Υψος" που ποτέ δε θα αξιωθούμε εμείς να κοιτάξουμε.