Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς;


Η Κατερίνα Δεστάπα κοινοποίησε σύνδεσμο από Giouli Zikou.
πριν από μία ώρα περίπου
Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς
για όλους αυτούς της μιας βραδιάς
που σ'αγαπάνε στη σκηνή
κανείς τους δε θα σου σταθεί

Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς
Ποιοι είναι αυτοί που αγαπάς
Τι σου'χουν δώσει, ποιο σφυγμό
Που εγώ για σένα δε μπορώ

Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς
για όλους αυτούς της μιας βραδιάς
που σ'αγαπάνε στη σκηνή
κανείς τους δε θα σου σταθεί

Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς,
χτες ήμουν ένας βασιλιάς
ήμουν για σένα η ζωή
Τώρα στα χέρια σου πληγή

Ξέρω σου ζήτησα πολλά
Αλλά θα μείνω στη σκιά
Να περιμένω για να βγεις
Ένας ακόμα θαυμαστής

Si tu demandes a l'oiseau pourquoi il vole
Il poursuivra au plus haute sa course folle
Plus haute que les orages et la tourmente
Il vole, il vole libre et moi, je chante, je chante, je chante
Μα ότι με κρατάει και αντέχω
είναι που είσαι εδώ να σε προσέχω

Τι θες ακόμα, τι γυρνάς
δεν έχεις που αλλού να πας
δεν έχει μείνει άλλη η
κι εγώ δεν έχω άλλη φωνή

Τι τραγουδάς, τι τραγουδάς
για όλους αυτούς της μιας βραδιάς
που σ'αγαπάνε στη σκηνή
κανείς τους δε θα σου σταθεί

Μόνο εγώ θα είμαι εδώ
χάδι που τρέχει στο λαιμό

C'est vrai je chante autour du monde
Tu m'aimes, et tu ne comprends pas
Tu me questionnes et tu me sondes, tu doutes, suis-je encore a toi?
Tu voudrais que je me morfonde, que je m'eteigne aupres de toi
Que je sois juste douce et feconde et dans ton ombre, et dans ta loi
Je suis a toi, je suis ta femme, de tout mon coeur de tout mon corps
Mais laisse-moi au moins mon ame, je t'aimerai plus fort encore

Δεν υπάρχουν σχόλια: