Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

ΒΙΟΛΕΤΑ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΤΑΓΚΑΛΟΥ

ΒΙΟΛΕΤΑ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΤΑΓΚΑΛΟΥ




ΗΛΙΚΙΑ: 19
ΤΡΑΓΟΥΔΙ: «ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ» (ΕΛ. ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ VERSION), ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ
Η Βιολέτα κατάγεται από τον Βόλο και είναι φοιτήτρια στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Όταν ήταν 10 χρονών και μετά από παρότρυνση της δασκάλας της, ξεκίνησε μαθήματα στο βιολί, το οποίο δεν έχει εγκαταλείψει ποτέ από τότε. Συνέχισε στο Μουσικό σχολείο και παρακολουθεί μαθήματα μονωδίας. Δεν έχει μεγάλη εμπειρία στη σκηνή, παρά μόνο κάποια live με γκρουπάκια, έχει συνυπάρξει ωστόσο με τον Δημήτρη Μπάση σε συναυλία του μουσικού σχολείου Βόλου. Στη Blind Audition κατάφερε να κάνει τον Μιχάλη να γυρίσει και να την καλωσορίσει στην ομάδα του.
https://www.facebook.com/violetta.christina.7

πηγή 





















Κι ΕΔΩ μια ανάρτηση φίλης μπλόγγερ!!!

14 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ΦΩΝΑΡΑ!!!!!! (της ετοίμασα ανάρτηση!!!!!!!! )
μπραβο της....
με το που άρχισε να τραγουδάει στο βίντεο... είπα.... "ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ"!!!!!...
ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ!!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

νασαι καλά... που κοινοποιείς..να μαθαίνουμε τα ταλέντα μας!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αν δεν κοινοποιήσω την Βιολέττα, Λαμπρινή μου, τότε θα πάει να πει πως στραβά αρμενίζω...
Πετάχτηκα, αλλά δεν βρήκα την ανάρτηση.
Ξέρεις εσύ! Φέρε εδώ το λινγκ, για σίγουρα πράγματα!
Φιλιά πολλά!
Κι εσύ έχεις φωνάρα, μα την ξέχασες...
Κι εσύ είσαι ταλεντάρα, Λαμπρινή μου! Κι εσύ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ευγενέστατη φίλη.... είσαι απίθανη! ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... 8/2/2014 θα την δεις... τώρα "διαφημίζω " τις σελίδες μου....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!... (και εννοείται... θα φέρω το λινκ.. )...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Α, ξέχασα! Εσύ προγραμματίζεις!
Πολύ καλή στο μάρκετινγκ, σε βρίσκω!!!
Κόψε κάτι απ' το "ευγενέστατη", γιατί το' χω χάσει εδώ και καιρό και το ξέρεις!
Όλη την αγένεια που δεν ήξερα, αλλά τελικά υπήρχε μέσα μου, την πλήρωσες εσύ, με όλους τους τρόπους!
Είπαμε, οι συνθήκες μας πιέζουν κάποιες φορές, κι αυτή η πίεση βγαίνει με χίλιους κακούς τρόπους.
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, είπαμε!
Φιλάκια και Καλημέρα! Τα ξαναλέμε!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

http://musicpicturesartetc.blogspot.gr/2014/02/eli.html
Η δική μου μικρή ανάρτηση, για το άστέρι !!!!
(Άργησα λίγο... αλλά... σε θυμήθηκα!! Ευτυχώς.. γιατί δεν μου αρέσουν οι εκκρεμότητες... )
Ελπίζω να μην σε πειράξει... που πρόσθεσα την ανάρτηση σου στο τέλος... (με ένα κλικ.. έρχονται στο μπλογκ σου... )... Σήμερα το πρόσθεσα...
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ όμορφο κορίτσι.. την Βιολέτα - Χριστίνα Νταγκαλου...
και πάλι μπράβο της!!!!...
καλό βράδυ, καλή σου εβδομαδα... και ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!!! <3

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Σίγουρα θα το χαρεί πολύ, Λαμπρινή μου!
Σίγουρα σ' ευχαριστεί!
Σίγουρα θα της το διαβιβάσω!
Να με πειράξει;
ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ;
Κι εγώ σ' ευχαριστώ που σ' αρέσει το κορίτσι μας!

Unknown είπε...

Το κοριτσι μας συγκινησε τοσο εμενα και την γυναικα μου.Θα χαρουμε πολυ να αρχισει να τραγουδαει για να την ακουμε

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Βαγγέλη, το κορίτσι μας τραγουδάει χρόνια, απλά τώρα, με αφορμή το βόις, μαθεύτηκε παραπέρα. Θα γινόταν, αργά ή γρήγορα κι έτσι θα την απολαμβάνουμε όλοι!
Να είστε καλά!

Dimipoly είπε...

Δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω σχόλιο σε ενα τετοιο κορίτσι με τόση μουσικότητα και ταλέντο!!Το μονο που θα ήθελα να πω είναι ενα μεγαλο μπραβο σε εκείνη και στους γονείς της!!Θα ήθελα πολυ να την γνυρίσω και απο κοντα!!Αλλα ειμαι στην Αθηνα..Στα 66 μου χρόνια ζωης και απο αυτα 45 μουσικης ..ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να μεταβιβάσω τα σχόλιά σας!

Δεν έχει νόημα να απαντώ εγώ.

Η Βιολέττα είναι ένα κορίτσι που λέει συνέχεια: "Σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ"!
Οπότε, κι εδώ η ίδια θα είναι η απάντησή της, εδώ!

Κι εγώ σας ευχαριστώ, για την τιμή να τα γράψετε εδώ!

ΝΙΚΟΣ είπε...

ΚΑΙ ΕΜΈΝΑ ΕΊΝΑΙ ΦΟΝΑΡΑ

Δημήτρης Μποσνάκης είπε...

Συγχαρητήρια Βιολέτα, σε παρακολουθώ και σε ακούω. Να προσέχεις την προσωπική σου αξία, είναι πάνω από τον χώρο όπου κινείσαι.

Δημήτρης Μποσνάκης είπε...

Συγχαρητήρια Βιολέτα, σε παρακολουθώ και σε ακούω. Να προσέχεις την προσωπική σου αξία, είναι πάνω από τον χώρο όπου κινείσαι.