Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

"Στην Υγειά σου", Γιώτα!


"Στην Υγειά σου", Γιώτα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ειδες Κατερινακι οταν ο ανθρωπος αναγνωριζει.Ευχομαι να σε δω σε ολες τις προθηκες βιβλιοπωλειων.Φιλακια

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ελευθερία μου, εσύ δεν είσαι; (Είμαι και βιαστικούλα λίγο. Μόλις ήρθα)
Αμ' δεν θα δεις ποτέ, δικά μου βιβλία κορίτσι μου, εκτός αν ζήσεις 150 χρόνια! Τότε που τα δισέγγονα δεν θα ξέρουν κανένα απ' τα σόια και δεν θα ζει κανένας, για να μην πληγωθεί. Απο κει και πέρα, πετσοκομένα... θα δοθούν από χέρι σε χέρι.
Τι να λέει;
Απόψε η λογοκρισία μου κόβει τουλάχιστον 50; 100; σελίδες!
Αν καθυστερήσει κι άλλο, θα δεις μόνο το εξώφυλλο μ' εκείνα τα δυο χέρια και κάποια ανέκδοτα που λέγαμε με τον παππού.
Άσε με, Ελευθερία μου, απόψε! Και μην με παρεξηγείς! Θα το ρίξω στις φωτογραφίες και στα τραγούδια.
Τα λέμε αργότερα. Θα έρθω για καφέ της παρηγοριάς!