Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Καλά...

Καλά...
ή είμαι για απεξάρτηση ή για λοβοτομή!
Έκανα μια γύρα σε φίλους, χάθηκα!
Τι να πρωτοδιαβάσω; Πού να πρωτοπάω; Τι να πρωτοκλέψω;
Λοιπόν: Υπάρχει πρόβλημα, ΜΕΓΑΛΟΝ!
Ή θα πρέπει να γίνω πλούσια επειγόντως, να προσλάβω καναδυό γραμματείς και φαρισαίους να με βοηθάνε, ή να σταματήσω την δουλειά, να μη σου πω να χωρίσω κι απ' όλη την οικογένεια
(γιατί θα με χωρίσει εκείνη) ή θα πρέπει να κάνω λοβοτομή!
Να ξεχάσω φίλους, να μη με νοιάζει τίποτα, να μην σκέφτομαι τίποτα, να μην με εμπνέει τίποτα,
να, να και ξενά!
Δεν είμαι εξαρτημένη με το ίντερνετ, φίλε μου!
Αλλιώς το λένε, αλλά στο χωριό μου... δεν καταλαβαίνουν από τέτοια!
Πρέπει να φύγω!
Όπου δεν πήγα, θα πάω στο μέλλον!
Χωρίς παρεξηγήσεις!
Εμείς παιδί μου, δεν είμαστε για τα μικρά! Εμείς είμαστε για μεγάλα πράγματα! Καταλαβαινόμαστε! Τα λόγια είναι περιττά!
Φιλάκια, έφυγα!
Πάω στον παπά μου!
Σας είπα ότι μου κάνει καμάκι ένας παπάς που αγοράζει τσοντάκια...;
Τι να σας πρωτοπώ;
Άλλος παπάς αυτός, ναι!
Από παπά θα πάω... Το ξέρω!
Εκτός αν γίνω στάχτη....

Δεν υπάρχουν σχόλια: