Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Οι κανόνες (και βίντεο)


Οι κανόνες


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Στάλθηκε: 16-03-2009
(12 ψήφοι)

Η ζωή είναι μια πλάκα

κάποτε μου είχες πει

κι αν στριμώχνεσαι περπάτα

μια ελπίδα θα φανεί

Ποιος τους βάζει τους κανόνες

με ρωτούσες κάθε τόσο

η ζωή πολλά ζητάει

μα δεν έχω να της δώσω
Σε είδα φίλε κάποια νύχτα
βλασφημούσες μοναχός
με την τύχη σου τα βάζεις
που γεννήθηκες φτωχός
Ποιος τους βάζει τους κανόνες
με ρωτούσες κάθε τόσο
η ζωή πολλά ζητάει
μα δεν έχω να της δώσω
Έχουνε περάσει χρόνια
και δεν σ' έχω ξαναδεί
μα στο νου μου καρφωμένη
η βραχνή σου η φωνή
ποιος τους βάζει τους κανόνες


Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
Οι κανόνες


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: Ιχνηλάτης
Στάλθηκε: 18-04-2009
(8 ψήφοι)
A   E             F#m/E
Η ζωή είναι μια πλάκα
D   E             A /E
κάποτε μου είχες πει
A      E               F#m/E
κι αν στριμώχνεσαι περπάτα
D     E          A /E
μια ελπίδα θα φανεί
D            E           A      E
Ποιος τους βάζει τους κανόνες
D      E           A    E
με ρωτούσες κάθε τόσο
D   E          A    E
η ζωή πολλά ζητάει
D       E          A      E
μα δεν έχω να της δώσω   ] 2x
Σε είδα φίλε κάποια νύχτα
βλασφημούσες μοναχός
με την τύχη σου τα βάζεις
που γεννήθηκες φτωχός
Ποιος τους βάζει τους κανόνες
με ρωτούσες κάθε τόσο
η ζωή πολλά ζητάει
μα δεν έχω να της δώσω
Έχουνε περάσει χρόνια
και δε σ’ έχω ξαναδεί
μα στο νου μου καρφωμένη
η βραχνή σου η φωνή
Ποιος τους βάζει τους κανόνες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: