Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Απορώ - Γουρζή Μαρία (και βίντεο)


Απορώ


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: buzu
Στάλθηκε: 24-01-2011
(2 ψήφοι)

Πρέπει να μάθω τι μου συμβαίνει
         
Κι ό,τι  πάω να κάνω πια δεν μου βγαίνει
    
Έχω πάρει το δρόμο της κατηφόρας
   
Έχω σπάσει τα όρια της ώρας

Μ’ απορώ...

Μ’ απορώ...
   
πώς αντέχεις κ μένεις εδώ   ] 2x

Πρέπει συντόμως να με αλλάξω
         
Κι ό,τι  σού’ χω χαλάσει να σου το φτιάξω
      
Τα τραγούδια που γράφω να μην μιλάνε
   
Για αγάπες που φεύγουν και σκορπάνε
D A G A
Μ’ απορώ...
D A G A
Μ’ απορώ...
  
πώς αντέχεις κ μένεις εδώ   ] 2x
Πρέπει να μάθω τι μου συμβαίνει
Κι ό,τι πάω να κάνω πια δεν μου βγαίνει
Έχω πάρει το δρόμο της κατηφόρας
Έχω σπάσει τα όρια της ώρας
Μ’ απορώ
Μ’ απορώ
πώς αντέχεις κ μένεις εδώ   ] 2x
Σόλο
Μ’ απορώ
Μ’ απορώ
πώς αντέχεις κ μένεις εδώ   ] 2x

Δεν υπάρχουν σχόλια: