Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

σε ποια Ιθάκη είπες μάτια μου πως μ' είδες;

Έδωσα μια "μαχαιριά" στην εξάρτησή μου, για λίγο στο Φέις, μην ανησυχείτε!
Από κάπου αλλού θα "σκάσει" η βαλβίδα!...




Κι ύστερα:

Μεταφορτώθηκε από το χρήστη vereniki88 την 1 Δεκ 2011

Μουσικοί Ιχνηλάτες
Άλμπουμ - Άρχισε να φυσά
Στίχοι & μουσική - Νίκος Μεργιαλής
Ερμηνεύει ο Νίκος Μεργιαλής

Τίτλος τραγουδιού
Ψάχνω
Έπαιξαν οι μουσικοί:
Νίκος Παπαναστασίου: ακορντεόν
Δημήτρης Δημητρίου : τύμπανα
Νίκος Βαίου : Μπάσο
Δημήτρης Νάσσιος : Κιθάρα ηλεκτρική και ακουστική

ΣΤΙΧΟΙ
Ψάχνω στα δάση και στα έρημα βουνά
μήπως και βρω αυτά που έχω προσπεράσει
μα δεν αντάμωσα κανέναν, πουθενά
κι ό,τι αγάπησα το έχω πια ξεχάσει

Ψάχνω σε θάλασσες και σ' έρημα νησιά
να βρω ελπίδα που το κύμα έχει ξεβράσει
Ψάχνω τους έρωτες που βγάλανε φτερά
και μακριά, πολύ μακριά έχουν πετάξει

Κι όλα τα χρόνια που πέταξαν σαν πουλιά
οι έρωτες μου τραγουδούσαν σαν σειρήνες
στις Συμπληγάδες τους τη γλίτωσα φθηνά
σε ποια Ιθάκη είπες μάτια μου πως μ' είδες;

Ψάχνω τον τρόπο απ' το λαβύρινθο να βγω
ψάχνω τον τρόπο που στην έξοδο θα φτάσω
μα της ζωής μου το κουβάρι είναι λειψό
μαύρο πανί μου ξέχασα να σε αλλάξω

Ψάχνω αυτά που μου 'χανε υποσχεθεί
και τα κρατήσανε για πάντα στο συρτάρι
όνειρα σίγουρα που γίνανε ... μπορεί
όμως ο διάολος μια μέρα θα τους πάρει!

Έχω ανεβεί πολλές φορές τον Γολγοθά
και τα όνειρά μου ένα-ένα έχω σταυρώσει
ξέρω ποιοι φτιάξαν το σταυρό και τα καρφιά
μα ξέρω μάτια μου και ποιος θα με λυτρώσει!

1 σχόλιο:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

xaxa... για το πρώτο που γράφεις!!!