Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Οι φίλοι που έγιναν εχθροί (και βίντεο)

Οι φίλοι που έγιναν εχθροί


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: http://ixnhlates.gr
Στάλθηκε: 29-12-2010
(3 ψήφοι)

Δως μου μια ανάσα να σωθώ

μια αγκαλιά για να κρυφτώ

Δως μου ένα γέλιο μια κραυγή

για να πληγώσω την σιωπή

Μα έχει τεντώσει το σχοινί

κι οι αντοχές μου λιγοστεύουν

ζωή μου κλέβουν, ζωή μου κλέβουν

οι φίλοι που έγιναν εχθροί

οι φίλοι που έγιναν εχθροί
Δείξε μου δρόμο να διαβώ
το μονοπάτι να σε βρω
δώς μου αιτία κι αφορμή
να το παλέψω απ’ την αρχή
Μα έχει τεντώσει το σχοινί
κι οι αντοχές μου λιγοστεύουν
ζωή μου κλέβουν, ζωή μου κλέβουν
οι φίλοι που έγιναν εχθροί
οι φίλοι που έγιναν εχθροί
Σβήσε μου εικόνες και στιγμές
των φίλων τις παρεμβολές
Άναψε πάλι τις στιγμές
και κάψε όλο μου το χθες
Μα έχει τεντώσει το σχοινί
κι οι αντοχές μου λιγοστεύουν......

Δεν υπάρχουν σχόλια: