Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Είμαι ότι δεν είμαι (και βίντεο) και δικαίωμα

Είμαι ότι δεν είμαι


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: Νικολας
Στάλθηκε: 17-01-2009
(14 ψήφοι)
Εισαγωγή:
Bm/A/Bm/G
Όλο το τραγούδι παίζεται πάνω στον ίδιο κύκλο ακόρντων της εισαγωγής
Είμαι ένας σταθμός εγκαταλειμμένος
που περνούν τα τρένα και κοιτώ θλιμμένος
είδα σ’ ένα τζάμι χθες το είδωλο σου
τα μακριά μαλιά σου το χαμόγελό σου
Είμαι ότι δεν είμαι κι αν χαμογελάω
για να σας την σπάω δείχνω ότι δεν είμαι
Είμαι ένα νησί που δεν το χει ο χάρτης
όαση ερήμου μιας οφθαλμαπάτης
πως περνούν τα χρόνια πως μας προσπερνάνε
ξέρω θα γυρίσεις... μόνο που δεν θα μαι
Είμαι ότι δεν είμαι κι αν χαμογελάω
για να σας την σπάω δείχνω ότι δεν είμαι


και στιγμές μου!
και ΔΙΚΑΙΩΜΑ

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...γιατί δεν το ...αναγνώρισα;;;;;;;;;;;;;
μήπως λέμε διαφορετικό φυτό και άνθος, κατά ...περιοχές;;
Καληνύχτα-καλημέρα σου....
Υιώτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Δεν είναι μάραθος, Γιώτα μου! Κι εγώ μπερδεύτηκα. Μοιάζει, αλλά δεν είναι.
Μιλάς για το άλλο το βιντεάκι φυσικά! Ε; Φιλάκια!