Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Στίχοι - Τραγούδια - Βίντεο

Είναι κάτι νύχτες
Άγγελος
Πουτάνα και σητεμένη
 Άρχισε να φυσά

Άγγελος (Το όνειρο)


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: ιχνηλάτης
Στάλθηκε: 22-10-2010
(5 ψήφοι)

και ξάφνου ένας άγγελος μπροστά μου πληγωμένος

μα πως μπορεί να έγινε  βρε λες να είναι ψέμα

αναρωτιόμουνα καθώς κοιτούσα λυπημένος

Η μια φτερούγα κάτασπρη με τύφλωνε απ’ την λάμψη

σαν την αντίκρισα έφερα την παιδική μου εικόνα

τα παιδικά μου όνειρα που κάπου είχα θάψει

που μακριά τα πέταξα με μια παλιά σφεντόνα

Μα η άλλη η φτερούγα του γκρίζα με αίμα και χώμα

σαν την αντίκρισα έφερα στο νου κακοτοπιές

όλα τα χρόνια δύσκολα και θα ‘ρθουν κι άλλα ακόμα

βλέπεις ο κόσμος άλλαξε κι εσύ θα δούμε λες

Η όψη του ήταν διπλή σα νόμισμα θυμάμαι

το ένα προφίλ του γέλαγε και το άλλο λυπημένο

στο ένα είδα πως ήμουνα και στ’ άλλο το πώς θα ‘μαι

το όνειρο τελείωσε και άλλο περιμένω
Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):

Άρχισε να φυσά


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: ιχνηλάτης
Στάλθηκε: 22-10-2010
(5 ψήφοι)
Dm
Άρχισε να φυσά
Am
και οι όρκοι σκορπίζουνε
Dm
όρκοι απ’ τα παλιά
Am
που τα θέλω λυγίζουνε
F              G
Στο θολό μου μυαλό
               Am
έρχονται σε θυμίζουνε
F             G
με κομμένη λαλιά
                 Am
σαν δαιμόνια γρυλίζουνε
F               G
όρκοι απ’ τα παλιά
              Am
που τα θέλω λυγίζουνε
F           G
άρχισε να φυσά
              Am
και οι όρκοι σκορπίζουνε
Dm
Άρχισε να φυσά
Am
και σαν άμμος σκορπίσανε
Dm
όνειρα φυλακτά
Am
που ποτέ δεν τα ζήσαμε
F               G
Στο θολό μου μυαλό
                Am
έρχονται σε θυμίζουνε
F             G
με κομμένη λαλιά
                 Am
σαν δαιμόνια γρυλίζουνε
F                G
όρκοι απ’ τα παλιά
                Am
που τα θέλω λυγίζουνε
F           G
άρχισε να φυσά
                  Am
και οι όρκοι σκορπίζουνε
Σόλο
Dm
Άρχισε να φυσά
Am
και οι όρκοι σκορπίζουνε
Dm
δεν μας έμεινε πια
Am
τίποτα για να ελπίζουμε
F               G
Στο θολό μου μυαλό
             Am
όλα στριφογυρίζουνε
F              G
με κομμένη λαλιά
                 Am
σαν δαιμόνια γρυλίζουνε
F                G
όρκοι απ’ τα παλιά
                Am
που τα θέλω λυγίζουνε
F           G
άρχισε να φυσά
                  Am
και οι όρκοι σκορπίζουνε
Μουσικοί Ιχνηλάτες - Είναι κάτι νύχτες (Μεργιαλής Νίκος/)
Είναι κάτι νύχτες


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: ιχνηλάτης
Στάλθηκε: 22-10-2010
(5 ψήφοι)

Είναι κάτι νύχτες που δεν ξημερώνουν

όσοι είναι μόνοι τις μετρούν
Είναι κάτι νύχτες το αίμα σου παγώνουν
βάσανο οι ώρες δεν περνούν

Στο σκοτάδι έρχονται σε βρίσκουν

κι από το ποτήρι σου θα πιούν

ξέρουν μυστικά που σε πονάνε

κι ότι σε πληγώνει θα στο πουν

Μα εγώ ζω μαζί μ’ αυτές τις νύχτες

έχουν γίνει το άλλο μου μισό

το κορμί μου σαν τους λεπτοδείκτες

τριγυρίζει μέσα στο κενό
Είναι κάτι νύχτες που δεν ξημερώνουν
όσοι είναι μόνοι τις μετρούν...
Solo
Μα εγώ ζω μαζί μ’ αυτές τις νύχτες
έχουν γίνει το άλλο μου μισό
το κορμί μου σαν τους λεπτοδείκτες
τριγυρίζει μέσα στο κενό
Είναι κάτι νύχτες που δεν ξημερώνουν
όσοι είναι μόνοι τις μετρούν

Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):

Δεν έχω λόγια


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: ιχνηλάτης
Στάλθηκε: 22-10-2010
(3 ψήφοι)

           
οι λέξεις κόμπος έχουν γίνει στο λαιμό
    
ξέρω περίμενες να σε κρατήσω εγώ
       
σ’ ένα ταξίδι που δεν ξέρεις τι γυρεύεις
       
Δεν έχω λόγια - δεν έχω λόγια
    
ούτε ρολόγια να μετρώ ώρες που λείπεις
       
δεν έχω λόγια - δεν έχω λόγια
      
έχει ραγίσει η καρδιά και δεν κολλά
       
έχει ραγίσει η καρδιά και δεν κολλά

Λοξή ματιά λίγο πριν βγεις από την πόρτα
          
κι ύστερα ο δρόμος που δεν έχει γυρισμό
        
ξέρω περίμενες να σε κρατήσω εγώ
         
μα μόλις σβήσαν της παράστασης τα φώτα
         Δεν έχω λόγια - δεν έχω λόγια
   
ούτε ρολόγια να μετρώ ώρες που λείπεις
        
δεν έχω λόγια - δεν έχω λόγια
      
έχει ραγίσει η καρδιά και δεν κολλά
       
έχει ραγίσει η καρδιά και δεν κολλά
       
έχει ραγίσει η καρδιά.........


Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
Πουτάνα και σιτεμένη


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: ιχνηλάτης
Στάλθηκε: 22-10-2010
(2 ψήφοι)

να γίνω κάποιος σπουδαίος

μα τώρα βλέπω το χρέος

που μ’ άφησε η ζωή

μα τώρα βλέπω το χρέος

που μ’ άφησε η ζωή

Κι έτσι συνέχεια χρωστώ

σε μια ζωή πουλημένη

πουτάνα και σιτεμένη

κι είμαι πελάτης εγώ

πουτάνα και σιτεμένη

κι είμαι πελάτης εγώ

Ήθελα από παιδί

να δω τον κόσμο ν’ αλλάζει

μα μου είπανε δεν πειράζει

δεν έχει τέτοια γιορτή

μα μου είπανε δεν πειράζει

έχει τελειώσει η γιορτή

Κι έτσι συνέχεια χρωστώ

σε μια ζωή πουλημένη

πουτάνα και σιτεμένη

κι είμαι πελάτης εγώ

πουτάνα και σιτεμένη

κι είμαι πελάτης εγώ

νόθο παιδί της εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: