Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Έτσι κι αλλιώς είναι αργά

Έτσι κι αλλιώς είναι αργά


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: ιχνηλάτης
Στάλθηκε: 22-10-2010
(2 ψήφοι)

και μ’ ένα άχρηστο σκοπό

τραγούδι θα σε κάνω

Έτσι κι αλλιώς είναι αργά

κι αυτά που φύγανε γοργά

τρέχω και δεν τα φτάνω

έτσι κι αλλιώς είναι αργά

κι αυτά που φύγανε γοργά

τρέχω και δεν τα φτάνω
    
δεν τα φτά ααα α α νω

Κοίταξε μάτια μου γλυκά

αν δεν σου τραγουδώ καλά

σαν είμαι μεθυσμένος

είναι που έχω μπερδευτεί

κι αντί νερό πίνω κρασί

και είμαι ευτυχισμένος

είναι που έχω μπερδευτεί

κι αντί νερό πίνω κρασί

και είμαι ευτυχισμένος
       
ευτυχισμέ - ε  ε  ε  ε  ε  -νος

Μου ήρθες πάλι στο μυαλό

και μ’ ένα άχρηστο σκοπό

τραγούδι θα σε κάνω

Έτσι κι αλλιώς είναι αργά

κι αυτοί που φύγανε γοργά

τρέχω και δεν τους φτάνω

έτσι κι αλλιώς είναι αργά

κι αυτοί που φύγανε γοργά

τρέχω και δεν τους  φτάνω
    
δεν τους φτα  ααα α α νώ


Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
Μουσικοί Ιχνηλάτες - Έτσι κι αλλιώς είναι αργά (Μεργιαλής Νίκος/)

Έτσι κι αλλιώς είναι αργά


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: http://ixnhlates.gr
Στάλθηκε: 29-12-2010
(4 ψήφοι)
Gm                 Cm
Μου ήρθες πάλι στο μυαλό
F                  Cm
και μ’ ένα άχρηστο σκοπό
F               Gm
τραγούδι θα σε κάνω
F                     Gm
Έτσι κι αλλιώς είναι αργά
Bd                   Gm
κι αυτά που φύγανε γοργά
F                  Cm
τρέχω και δεν τα φτάνω
F                     Gm
έτσι κι αλλιώς είναι αργά
Bd                   Gm
κι αυτά που φύγανε γοργά
F                  Gm
τρέχω και δεν τα φτάνω
        F   Cm     Gm
δεν τα φτά ααα α α νvω
Κοίταξε μάτια μου γλυκά
αν δεν σου τραγουδώ καλά
σαν είμαι μεθυσμένος
είναι που έχω μπερδευτεί
κι αντί νερό πίνω κρασί
και είμαι ευτυχισμένος
είναι που έχω μπερδευτεί
κι αντί νερό πίνω κρασί
και είμαι ευτυχισμένος
...ευτυχισμένος
Μου ήρθες πάλι στο μυαλό
και μ’ ένα άχρηστο σκοπό
τραγούδι θα σε κάνω
Έτσι κι αλλιώς είναι αργά
κι αυτοί που φύγανε γοργά
τρέχω και δεν τους φτάνω
έτσι κι αλλιώς είναι αργά
κι αυτοί που φύγανε γοργά
τρέχω και δεν τους  φτάνω
...δεν τους φτάνω


Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):

Δεν υπάρχουν σχόλια: