Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Η σκιά (βίντεο - στιγμές)

Η σκιά


Μουσική/Στίχοι: Μεργιαλής Νίκος
Αποστολέας: mousikoi ixnilates
Στάλθηκε: 29-03-2009
(11 ψήφοι)
F#m    E       D             C#
Έχεις μέρες να φανείς από το στέκι
F#m     E           D      C#
κι έχω μέρες να σε δω από κοντά
F#m    E            D             C#
το σκαμπό δίπλα στο μπαρ μόνο του στέκει
F#m      E          D    C#m   F#m
κι εγώ μόνος μου διπλά πίνω ποτά
Bm     E           A   E        F#m
Μια σκιά σου έχει μείνει, μια σκιά
Bm      E            A   E       F#m
που τα βράδια στα όνειρά μου με πλακώνει
Bm   E          A  E     F#m
προσπαθώ να σε αγγίξω μα μετά
Bm  E         A    E        F#m
ο αέρας της σκιάς σου με παγώνει
Έχεις μέρες να φανείς και μια ελπίδα
που είχα κρύψει κάπου μέσα μου βαθιά
η φυγή σου, μία κοφτερή λεπίδα
δε μου αφήνει περιθώρια πολλά
Μια σκιά σου έχει μείνει ...


Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω.

Υγ. ΛΑΘΟΣ; Τι λέτε, καλέ;
Υγ. 2. Άφησα και την Α, Β, μπας και φοβηθεί η σκιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: