Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Διευκρίνηση

Παιδιά, μια διευκρίνηση από μένα: Επειδή "ανακατεύομαι" με τα ιντερνετικά, δε σημαίνει πως ξέρω πολλά βασικά πράγματα, που ίσως για σας εννοούνται. Δεν έχω δει ποτέ μου το μέιλ αυτής της σελίδας και δεν ήξερα καν, πως υπάρχει και facebook .gmail. com! Και που έμαθα, άδικα προσπαθώ να το βρω. Για να μην γίνονται παρεξηγήσεις λοιπόν, σε τυχόν αναπάντητα μυνήματα, σας ενημερώνω πως μόνο το kyklamino
vounou@yahoo.gr χρησιμοποιώ. (Λόγω των πολλών μπλογκ - τόσο ήξερα, τόσο έκανα - έχω πολλά μέιλ. Αδύνατον να τα παρακολουθήσω, αδύνατον και να τα καταργήσω ή να τα διορθώσω.)
Το Φεις εδώ δεν δέχεται ότι αφορά κυκλάμινο, γιατί κάποιοι στο παρελθόν φρόντισαν να σβηστεί η πρώτη γεμάτη σελίδα μου. Οπότε, απλά ενημερώνω, γιατί μαθαίνω πως έχουν σταλεί εκεί (στο ελπίδακατερίνας@φεισμπουκ. γκμέιλ.κομ) προσωπικά μέιλ και δεν απάντησα και στεναχωριέμαι!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...εγώ, ξέρω ΠΟΥ να βρω!
Το... λειρί του κόκορα δεν κατάφερα να εντοπίσω!
(Βλέπεις, η...μαθήτριά σου δεν σε ...φτάνει ούτε στο νυχάκι!
Όμως οι φωτογραφίες από τα γενέθλια του Τάσου, Υπέροχες!!!!)
Να είστε όλοι καλά,
Φιλιά,
Υιώτα-Δημήτρης, ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλημέρα, Γιώτα μου!
"Όποιος θέλει βρίσκει!" μου είχε κάποιος σοφός!
Κάπως έτσι είναι!

Γιώτα μου, οι μαθήτριες έχουνε μείνει πολλά χρόνια στην ίδια τάξη, μα γι' αυτές είναι υπέρβαση που κάποιοι δάσκαλοι δεν εκτιμούν!

Δεν πειράζει! Οι μαθήτριες εκτιμούν το "άλμα" τους και χαρίζουν τα πτυχία τους!

Κρατούν το "ακαταλόγιστο", όχι ως δικαιολογία, αλλά και με "βούλες" γιατρών.
Όπου "γιατροί" βάλε τεχνικούς που χρυσοπληρώνουν...

Αυτά για το πρώτο θέμα!

Να είναι καλά, Γιώτα μου, τώρα είναι πολύ πιο όμορφος, μα πάνω απ' όλα καλό παιδί!

Κακό βέβαια για την εποχή, μα έχει ο Θεός για όλους!

Μην ανησυχείς για το λειρί, πάω να στο φέρω!

Κι εσείς να είστε καλά, φιλιά πολλά πολλά!