Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Ιχνηλατώ = ;

Έχω αφήσει εκρεμότητες στο αφιέρωμά μου για τους Μουσικούς Ιχνηλάτες.

Νοιώθω ότι έχω πολλά να πω, μάλλον να γράψω, για πολλούς λόγους.

Συγκυρία και "κόλλημα", θα πεις, μα έτσι είμαι εγώ, "κολλάω".

Απόψε έψαξα την ανάλυση της λέξης "ΙΧΝΗΛΑΤΩ".

Δυστυχώς έλειπε απ' το ΒΙΚΙλεξικό!

Ετυμολογία

ιχνηλατώ < → Η ετυμολογία λείπει.

Open book 01.svg Ρήμα

ιχνηλατώ
  1. → Λείπει ο ορισμός (ή οι ορισμοί) αυτής της λέξης.


Θα ρώταγα τον Νίκο Μεργιαλή που ξέρει, μα δε βγήκε "βόλτα" απόψε στο Φεις!

Αναβλήθηκε και το πάρτυ τους, λόγω βροχής, είχε ένα Σαββατόβραδο ολόκληρο δικό του!

...Γιατί, άλλο είναι να ψυχαγωγείς τους άλλους, κι άλλο να ψυχαγωγείσαι ο ίδιος!

Έχει διαφορά, όπως και να το κάνουμε!

Να μην ξεφεύγω απ' το θέμα μου όμως, καταλαβαίνω περίπου την έννοια της λέξης, μα δεν έχω δυστυχώς, δικές μου λέξεις να την περιγράψω...

Την έχω νοιώσει όμως καλά την έννοια της στη ζωή μου, άπειρες φορές!

Βρήκα λοιπόν ένα ποίημα και το "έκλεψα" της Έμυς Τζωάννου.

Εκείνη δίνει πλάνο ορισμού της περιβόητης λέξης με ποίηση!

Με καλύπτει και την "Συγχαίρω" γι' αυτό!





Ραντίζω
τον άμβωνα της ελπίδας
με προσδοκίες
Αποτυπώνω
τις εκφράσεις των επιθυμιών
στις λεωφόρους των ευχών
Ιχνηλατώ
στις εκβολές των ονείρων
τις μεταξένιες πτυχές της μαγείας

Δεν υπάρχουν σχόλια: