Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Στα βουβά...

Ώρα 5:05 ξημ. Σαββάτου 15/9/12

Ένα φσουτττ! ακούστηκε μέσα στη νύχτα.

Σφύρηγμα ήταν. Άκουσα καλά.

Χαμήλωσα λίγο τον ήχο του τραγουδιού "η πόλη που στενεύει", για να καταλάβω τι γίνεται στη γειτονιά.

"Άντε, μη σε πάρει ο διάολος!", ακούω μια αντρική φωνή.

Αμάν! Παναγία μου! Για μένα το έλεγε!

Δαγκώθηκα και έκλεισα το παράθυρο καλά, γιατί το άφησα ανοιχτό (το ένα!), για να φεύγει η κάπνα του τσιγάρου. (Έχω γεμίσει το δωμάτιο με καπνό που λέει και το φιλαράκι...)

Το φιλαράκι μου, όμως, ο γείτονας, που δεν είναι (φιλαράκι), έκλεισε δυνατά το πατζούρι του.

Απόψε φαίνεται κοιμήθηκε σε άλλο δωμάτιο και τον ενόχλησα.

Ήθελα να βγω στο μπαλκόνι να του ζητήσω "συγγνώμη", μα είδα σκοτάδια.

Μετά ρώτησα τον άντρα μου και τον γιο μου που ετοιμάζονταν να φύγουν, αν το είχα τόσο δυνατά απόψε, γιατί ο γείτονας μου "σφύρηξε" και μου είπαν: "ΟΧΙ, όπως άλλες φορές"!

Ησύχασα....

"Ευτυχώς που δεν μου χτύπησε το 100 την πόρτα!" μονολογούσα δυνατά, κι εκείνοι έφευγαν!

"Σιγά!" ακούστηκε η φωνή του γιού μου!

Κατάλαβες, τελικά, Νίκο Μεργιαλή, ότι μάλλον η "φωνή" σου είναι πολύ "δυνατή;"

Μάλλον, ενοχλούν οι λέξεις σου, παιδί μου!

Εγώ, πάντως, πρέπει να θυμηθώ να αγοράσω καινούργια ακουστικά, επειγόντως!

5:24 Κλείσαμε το μαγαζί γι' απόψε!

Κι έπιασε και μια βροχή! Τρέμει ο τσίγκος της γειτόνισσας!

Πάω να σφυρίξω στην βροχή, εκτός αν με προλάβει άλλος!

6 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Κι αν έρθει και το 100 με καθυστέρηση, ξέρω που θα το στείλω!
Στον αμέσως υπεύθυνο!

Κι όμως, παιδιά, δεν ήταν δυνατά! Αλλιώς, θα με είχαν βρίσει κι άλλοι!

Πάντως, αύριο θα κάνω την πάπια!

Πάντως... να μου φέρνετε και κανένα τσιγάρο, αν χρειαστεί, κούφια η ώρα!

Αστοριανή είπε...

...θα σου στείλω από δω, αν και ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ την μυρωδιά του τσιγάρου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Βάλε *νικορέτ* Κατερίνα μου!

Σε φιλώ, Υιώτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα μου, αγάπα την φίλη σου με τα ελατώμματά της!
Φιλάκια, κι άλλο ένα "ΕΥΓΕ!"

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Μόλις άκουσα μια βρισιά στη γειτονιά και βγήκα έξω.
Έλεος! Ήταν πολύ νωρίς!
Φώναξα στον γείτονα αν συμβαίνει κάτι.
"Όχι με σένα!" μου είπε.

Τότε ακούστηκε άλλη φασαρία... απ' αλλού. Άγρια... Πόσο λυπάμαι!
Καλύτερα να ήταν η δική μου η μουσική και όχι αυτή...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

"Συγγνώμη γείτονα που σε παρεξήγησα προχθές"!
Είπα κι εγώ! Τόσα χρόνια δεν έχω δώσει δικαίωμα να με βρίζουνε...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Κι αυτό:

Κατερίνα Δεστάπα κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
πριν από ένα περίπου λεπτό
Είχα άλλη διάθεση απόψε, μα μου τη χάλασε ένας "σκληρός" θόρυβος στη γειτονιά. Τόσο σκληρός ... που ένα μεθυσμένο παιδί έσπασε (δεν ξέρω πως) το παράθυρο για να μπει σπίτι του. Ίσως να μην του ανήκει πια. Δεν ξέρω. Πονάει πολύ παιδιά. Όλα τα λάθη ξεκινούν απ' τους γονείς.
Κόπηκα στα δυο.
Εκείνος δεν ξέρω πόσο κόπηκε...
Καληνύχτα σας, Καλή βδομάδα
Δ. Μητροπάνος- Μάνα που ζω
www.youtube.com
Ένα τραγούδι του Β.Κορακάκη σε ερμηνεία του Δ.Μητραπάνου... Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος